Problemele tuturor sunt problemele noastre!...

Oferta: opinii, date utile si nu numai... Cerere: atentie si timp...
Daca aveti pareri diferite este foarte bine! Inseamna ca pot fi mai multe. Dar nu neaparat si mai bune...

joi, 15 mai 2008

Despre mine & Contact

Prea multe n-o sa spun…

Imi plac psihologia, internetul, afacerile, poeziile, documentarele.

Caut solutii la problemele existentiale si incerc sa-mi mentin gandirea pe linia echilibrului.
Pe acest blog nu o sa incerc sa fiu acceptat sau acceptabil, ci lejer, in gandire si exprimare. Nu voi face eforturi de exprimare literara pentru ca mi-as pierde spontaneitatea si asa restransa.
Nu trebuie sa fie cineva de acord cu mine…

Imi plac: lucrurile originale, evolutia, gandirea profunda, romantismul, sinceritatea.

Cine doreste poate sa-mi scrie un mesaj si eu il voi citi cu atentie.

Formular de Contact

Niciun comentariu: